Sunday, October 31, 2010

Play at nigh/Halloween, 2010







I live for love. running on the beach before sunset.
or I could only live for a sign that could lead me to somewhere that I never know
only enjoy it.


是阿 我就是個不安全感 又感性有趣的人
當害怕時 我就攤開手 不要讓思緒綑住自己
當主觀時 我就攤開心 不要讓空洞鞭策自己

萬聖節好朋友很多 每個生活過的地方好朋友都很多
有玩伴 也有心靈伴侶
謝謝那些總是在第ㄧ圈的人 他們看見我的陽光與雨天
萬聖節就開心玩, 我ㄧ直都很幸運 11月應該又甜又舒服




No comments:

Music

FEEDJIT Live Traffic Feed